• AGNÈS

    POZZI, CATHERINE PERIFERICA Ref. 9788492865857 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Publicado por primera vez en 1927, este texto mítico de la literatura francesa narra, con una intensidad poco común, una doble historia y de amor y desamor: con el amado, un poeta famoso y elegante, al que «intuía» desde niña, y con Dios, que durante mucho tiempo desde esa misma infancia, parece hab...
    Dimensions: 210 x 135 x 5 cm Peso: 110 gr
    Sense estoc
    11,50 €
  • el llibreter recomana

    "Un relat —és tan curt que costa dir-li una novel·la— publicat al 1927, que sigui capaç de sorprendre i que sigui tan fresc com si fos ben actual és que val la pena de conèixer-lo. Val la pena conèixer textos rescatats d’entre l’allau de novetats que ens ofeguen el poc temps que ens queda per “tota la resta”. “Agnès” es el relat íntim d’una noia jove que busca. Busca l’amor, busca a Déu, es busca a ella mateixa, però no s’acaba de sortir-se’n. Un text que és una rara avis d’una rara bellesa. Com ho diríem? Fresc i alhora molt profund. I amb un “toc final” d’un epíleg que l’autora va escriure per futures edicions pòstumes. Molt important la introducció dels editors en que se’ns explica la figura de l’autora, Catherine Pozzi, un breu resum biogràfic que et deixa amb moltes ganes de saber-ne molt més. Quina història la de la Pozzi! Haurem de buscar i llegir els seus diaris, la única altra obra publicada (amb uns poemes) d’aquesta especial dona."

  • Descripció

    Publicado por primera vez en 1927, este texto mítico de la literatura francesa narra, con una intensidad poco común, una doble historia y de amor y desamor: con el amado, un poeta famoso y elegante, al que «intuía» desde niña, y con Dios, que durante mucho tiempo desde esa misma infancia, parece haber sido para la autora algo asó como el «sustituto» (o el antecedente) del futuro amor carnal.
    Como ha escrito Patrick Kéchichian en Le Monde: «Ese juego del alma y del azar en el que la heroína compromete lo más auténtico de su ser con la audacia del amor está descrito en un estilo nervioso maravillosamente eficaz. La intuición psicológica ilumina la pasión del conocimiento y da al texto a la vez su pertinencia y su impertinencia».

Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Cero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades