• ÚLTIMA PARAULA, L'

    KUREISHI, HANIF ANAGRAMA Ref. 9788433915160 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    En Mamoon Azam és un monstre sagrat, una patum de la literatura les vendes del qual decreixen. I sense les vendes, li costa mantenir la casa de camp on viu amb la seva actual muller, la Liana, una italiana amb caràcter i més jove que ell. La Liana, d¿acord amb el desenfrenat editor d?en Mamoon i amb...
    Ancho: 140 cm Largo: 220 cm Peso: 386 gr
    Sense estoc
    19,90 €
  • Descripció

    En Mamoon Azam és un monstre sagrat, una patum de la literatura les vendes del qual decreixen. I sense les vendes, li costa mantenir la casa de camp on viu amb la seva actual muller, la Liana, una italiana amb caràcter i més jove que ell. La Liana, d¿acord amb el desenfrenat editor d?en Mamoon i amb el beneplàcit poc convençut de l¿escriptor, ordeix un pla per millorar les finances familiars: encarregar una biografia que rellanci el novel?lista.
    Però la vida d¿maquest autor indi que va arribar a la metròpolis per estudiar i va decidir convertir-se en un perfecte gentleman britànic no està lliure d¿episodis escabrosos. Abans de la Liana hi va haver altres dones: la Peggy, que va morir amargada i malalta, i la Marion, a qui va sotmetre a pràctiques sexuals humiliants. Tot plegat és esbrinat pel biògraf, en Harry Johnson, a través de cartes, diaris i entrevistes amb el mateix Mamoon i amb persones que el van conèixer. Però els fantasmes i les tensions no només emergeixen del passat, ja que la parella d?en Harry passa uns dies amb ell a casa d?en Mamoon i l?escriptor hi estableix una relació peculiar. Mentrestant, la Liana pateix atacs de gelosia, en Harry s?embolica amb la criada i el biografiat treu al biògraf dades sobre la seva voracitat sexual, la seva mare boja i altres aspectes foscos de la seva vida.
    I així, entre el vell escriptor i el jove aprenent s¿entaula un perillós joc de manipulació en una novel?la que parla del desig, la culpa, la luxúria, els dimonis interiors, les relacions de parella, les fantasies sexuals i el poder ?de vegades temible? de les paraules.
    «El seu millor llibre des d¿El buda del suburbi, potser perquè torna als seus temes originals: la família, la raça i la identitat? Un llibre important i alhora de lectura molt amena (Amanda Craig, The Independent).
    «Kureishi en el seu registre més salvatge i subversiu» (Boyd Tonkin).

Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Cero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades